Każdy dzień w naszym domu wypełniony jest nie tylko opieką i troską ale czynnym spędzaniem czasu. Zapewniając liczne formy aktywności, dajemy naszym mieszkańcom możliwość działania na wielu polach rozwoju. Ich nawet małe sukcesy są naszą dużą dumą.

Opublikowano: piątek, 23, sierpień 2013 08:37

Lipiec, słońce, bezchmurne niebo  to znak , że sezon urlopowy się właśnie rozpoczął. Nasi mieszkańcy również postanowili oderwać się nieco od codziennego życia i wyruszyli na wycieczkę. W planie mieliśmy zwiedzanie atrakcji Augustowa i Studzienicznej.

Wycieczka ta była nagrodą dla naszych podopiecznych za pracę włożona w to, aby nasz Dom był zawsze zadbany. Była to niezwykle wyczekiwana atrakcja, a każdego dnia słychać było zapytania na temat wycieczki oraz odliczanie dni, które skończyło się 28 sierpnia, kiedy to nadszedł czas wyjazdu. Wyruszyliśmy z samego ranka, tuż po śniadaniu. Około godziny 10 tej pod nasz Dom zajechał autobus, który miał nas wszystkich zabrać w podróż.  Oczywiście nie obyło się bez kontroli sprawności autokaru, którą skrupulatnie przeprowadził pan policjant.

Nie mając zastrzeżeń co do stanu pojazdu, pozwolił  nam ruszyć w drogę. Najpierw udaliśmy się do Studzienicznej, gdzie zwiedziliśmy Sanktuarium Matki Bożej, zobaczyliśmy pomnik papieża, a co niektórzy z nas napili się wody z tutejszej studzienki. Następnie udaliśmy się do Augustowa, gdzie zajadaliśmy się pysznymi lodami i zwiedzaliśmy tamtejsze atrakcje. Późnym popołudniem udało nam się wrócić do Domu, który pomimo dużego zmęczenia z uśmiechem i śpiewem na ustach witaliśmy.