Jeder Tag in unserem Pflegeheim ist nicht nur voll von Fürsorge, aber auch von aktiven Freizeitaktivitäten. Wir geben unseren Heimbewohnern viele Möglichkeiten der Aktivitäten in verschiedenen Bereichen. Ihre kleinen Erfolge sind unser grosser Stolz. Weiter....

Veröffentlicht am Freitag, 23. August 2013 08:37

Lipiec, słońce, bezchmurne niebo  to znak , że sezon urlopowy się właśnie rozpoczął. Nasi mieszkańcy również postanowili oderwać się nieco od codziennego życia i wyruszyli na wycieczkę. W planie mieliśmy zwiedzanie atrakcji Augustowa i Studzienicznej.

Wycieczka ta była nagrodą dla naszych podopiecznych za pracę włożona w to, aby nasz Dom był zawsze zadbany. Była to niezwykle wyczekiwana atrakcja, a każdego dnia słychać było zapytania na temat wycieczki oraz odliczanie dni, które skończyło się 28 sierpnia, kiedy to nadszedł czas wyjazdu. Wyruszyliśmy z samego ranka, tuż po śniadaniu. Około godziny 10 tej pod nasz Dom zajechał autobus, który miał nas wszystkich zabrać w podróż.  Oczywiście nie obyło się bez kontroli sprawności autokaru, którą skrupulatnie przeprowadził pan policjant.

Nie mając zastrzeżeń co do stanu pojazdu, pozwolił  nam ruszyć w drogę. Najpierw udaliśmy się do Studzienicznej, gdzie zwiedziliśmy Sanktuarium Matki Bożej, zobaczyliśmy pomnik papieża, a co niektórzy z nas napili się wody z tutejszej studzienki. Następnie udaliśmy się do Augustowa, gdzie zajadaliśmy się pysznymi lodami i zwiedzaliśmy tamtejsze atrakcje. Późnym popołudniem udało nam się wrócić do Domu, który pomimo dużego zmęczenia z uśmiechem i śpiewem na ustach witaliśmy.