Jeder Tag in unserem Pflegeheim ist nicht nur voll von Fürsorge, aber auch von aktiven Freizeitaktivitäten. Wir geben unseren Heimbewohnern viele Möglichkeiten der Aktivitäten in verschiedenen Bereichen. Ihre kleinen Erfolge sind unser grosser Stolz. Weiter....

"Z głową w chmurach" - Teatr Delikates zabrał nas na "spacer" w chmurach. Ciekawa aranżacja i nietypowe instrumenty muzyczne przeniosły nas w nieznany świat muzyki i rozrywki. Po spektaklu udaliśmy się na spacer po Ełckiej Promenadzie i na lody.

Weiterlesen...

Wyjazd w rodzinne strony. Organizator wyjazdu zapewnił naszym mieszkańcom dzień pełen wrażeń i zwiedzania. Pierwszym punktem wycieczki były odwiedziny rodziny Pani Justyny w Cimoszkach. Następnie udali się do Olecka, gdzie znajduje się rynek uznawany za największy w Polsce - jego powierzchnia wynosi 64 288 m2. Mieszkańcy mieli również możliwość odwiedzenia swoich bliskich na cmentarzu w Olecku oraz Kowalach Oleckich. Kolejnym punktem wycieczki była Kazimierówka, rodzinna miejscowość Pana Jarka. Natomiast na zakończenie podróżujący udali się na zwiedzanie Suwałk. Wycieczka była wyczerpująca, jednak jak widać na zdjęciach dobry humor nie opuszczał naszych Mieszkańców.

Śmiech to zdrowie, dlatego zawsze korzystamy z możliwości dobrej zabawy. Dzisiaj byliśmy na przedstawieniu "Ja, Klaun", które przyniosło nam wiele radości. Mogliśmy znowu poczuć się jak dzieci :) Niezapomniane chwile.

Światowy Festiwal Folkloru Tęcza jest cyklicznym wydarzeniem orgaznizowanym przez Ełckie Centrum Kultury oraz Mazurski Zespół Pieśni i Tańca Ełk. Festiwal jest najbarwniejszym wydarzeniem kulturalnym w regionie i wzbudza ogromne zainteresowanie publiczności, również naszych Mieszkańców. Mieliśmy przyjemność wysłuchania pierwszego koncertu podczas tegorocznego festiwalu, było kolorowo, energicznie i wesoło.

Weiterlesen...

Lato, lato wszędzie!!! Dzisiaj odbył się piknik z okazji pierwszego dnia lata. Jak zwykle pogoda nam dopisała, a dobry humor nas nie opuszczał. Były tańce, wiersze i śpiewy oraz wiele konkurencji sportowych. Na koniec uczciliśmy początek lata ogniskiem z kiełbaską i sałatką przygotowaną z warzyw z naszego ogródka.

Jak co roku w ramach terapii ogrodem mieszkańcy uczestniczą w uprawie warzyw i owoców na pobliskiej działce należącej do Domu. Wiele wysiłku trzeba włożyć w pielęgnację roślin, aby wydały owoce. Jednak już teraz korzystamy z dobrodziejstw znajdujących się na działce i wykorzystujemy je na zajęciach kulinarnych. Ciężka praca się opłaca :)

Ruszyliśmy z dorocznymi wyjazdami w rodzinne strony. Dzisiaj odwiedziliśmy Reszel, gdzie ugościła nas rodzina Pana Andrzeja, dziękujemy za miłe przyjęcie i wspólnie spędzone chwile. Reszel to piękna miejscowość z wieloma zabytkami. Największe wrażenie na zwiedzających zrobiła starówka oraz kościół. Oczywiście w drodze powrotnej odwiedziliśmy Świętą Lipkę i zrobiliśmy sobie przerwę nad jeziorem w miejscowości Klusy. To był cudowny dzień!

Weiterlesen...

Piękna pogoda, dobre humory i dużo świetnej zabawy - tak właśnie upłynęło Święto Żabiego Raju w tym roku. Hasło tegorocznego święta "Piękna nasza Polska cała" wprowadziło nas w świat Polskich regionów. Mieszkańcy wraz z pracownikami przygotowali piękne, kolorowe stoiska, na których gościły potrawy charakterystyczne dla prezentowanych regionów. Swoją muzyczna nutą, porwał nas do tańca zespół "Czarna Gwiazda", a panowie z ASG JOKER z Ełku zaprosili nas na "polowanie na dziki":) Dziękujemy wszystkim osobom zaangażowanym w organizację imprezy i już czekamy na kolejne Święto Żabiego Raju, ciekawe czym zaskoczą nas organizatorzy za rok.